luni, 2 februarie 2009






Despre viata mea

Despre viata mea ,ce pot sa va spun?Este o viata ca a oricarui copil.Eu ma mandresc foarte mult cu ce am, adica:frumusetea,desteptaciunea si cam atat.Ma mai cert cu sora mea ,dar tot o iubesc. Ador foarte mult blogul meu(nu vreau sa fiu prea laudaroasa).Dar ma mai mandresc cu un lucru:mama mea e o buna profesora.Cand ma joc cu colectia mea de papusi Bratz,le dau cate un nume ciudat la fiecare:Mars,Celsea si Jasmin.Si atunci cand joc Conquiztador mi-e ciuda cand este cineva mai bun ca mine.
Si apropos,sa va spun si desenele mele preferate:
H2O,Povestile lui Andersen,Insula Dramei Totale,High School Musical,Phineas si Ferb,Witch.
Citesc benzile desenate cu Witch si Spioanele.Urmaresc fiecare numar.
Ador weekend-urile si vacantele pentru ca joc GTA si
SIMS2.
Cam asta e tot despre mine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu